خدمات پشتیبانی

 

خدمات پس از فروش 

   ما در شرکت تابان معتقدیم ارتباطمان با مشتری بعد از فروش نرم افزار، نه تنها قطع نمی‌شود بلکه ابتدای خدمت رسانی خواهد بود. بعد از اینکه هر کدام از نرم افزارهای تابان توسط مشتری خریداری شود، مراحل نصب نرم افزار و سپس آموزش استفاده از آن انجام می‌شود که بعد از آن نیز تا مدت زمانی مشخص (وابسته به قرارداد) مشتریان محترم شامل قرارداد خدمات پشتیبانی رایگان خواهند شد

     بهبود استانداردهای خدمات پشتیبانی در هر شرکت مستلزم ارتقاء سطح کیفیت خدمات و مدیریت منابع انسانی است. برای تحقق توسعه و پیشرفت مستمر ، می بایست با استفاده از الگوهای توسعه دانش بنیان در جهت بهبود مدیریت کیفیت و منابع انسانی تلاش شود و با توجه به اینکه بهبود مدیریت به بهبود بهره وری می انجامد لذا امکان استفاده بهتر از ظرفیت ها و امکانات  موجود را فراهم می کند که زمینه ساز عرضه مطلوب کالاها و خدمات خواهد شد.

با چنین نگرشی ، شرکت تابان افراد دارای تخصص های گوناگون را برای بخش پشتیبانی گرد هم آورده و پس از آماده سازی آنها طی دوره های تخصصی توانسته پل ارتباطی مستحکمی با مشتریان ایجاد نماید. تلاش واحد پشتیبانی بر این است که بستر لازم برای استفاده کامل تر از راهکارها و امکانات نرم افزاری برای مشتریان فراهم گردد.همچنین علاوه بر خدمات پشتیبانی فنی سیستمها با بکارگیری تلاش واحد فنی و ارائه نسخه های بروز شده نرم افزارها کارشناسان واحد پشتیبانی جهت اعمال تغییرات و پیاده سازی قابلیت های جدید نسخ بروز شده همراه مشتری خواهند بود.

آموزش

  آموزش استفاده از نرم افزارهای مالی و اداری تابان، یکی از اصلی‌ترین مراحل اجرایی شدن نرم افزار در سازمان و کسب و کار مد نظر است. در این مرحله، شرکت تابان به تمامی کاربران و مسئولان استفاده از نرم افزار که توسط مشتری معرفی می‌شوند، آموزش استفاده از نرم افزار تابان را در دستور کار قرار می‌دهد.

 

درخواست فیلم آموزشی

  1. ارسال اطلاعات مورد نیاز از جمله:   

    نام و نام خانوادگی:

    شماره تماس :

    نام سازمان:

    نام نرم افزار یا موضوع موردنظر:

    توضیحات (برای مثال ساعات مناسب تماس یا داخلی):

  2.  به ایمیل taban_sell@yahoo.com